Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

 

Název společnosti Marcela Mezihoráková – „Matili“
Ulice a číslo popisné Skoronská 1574
Město a PSČ 696 42  Vracov
Stát Česká republika
IČ:  70915016
DIČ:

 

Odpovědná osoba a kontakt: Marcela Mezihoráková

Pracovní doba: pondělí – pátek  9:00-17:00 hod

1) O registraci

„Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě Marcela Mezihoráková – „Matili“ a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy „Matili“, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti.“
Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB.
Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: „info@matili.cz“
nebo na uvedené pevné adrese.
Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky
Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Dodací lhůty výrobků:

Nabízíme výrobky skladové a také výrobky na objednávku. U jednotlivých výrobků je vždy uvedena dodací lhůta – dostupnost.

Zboží skladem

Zboží skladem je s termínem dodání – při platbě na dobírku je zboží připraveno k odeslání spedicí do 2 pracovních dnů. Při platbě převodem na účet je zboží připraveno k odeslání až po obdržení platby na účet. O přesném termínu expedice naše zákazníky den předem informujeme emailem.

Zboží na objednávku

Společně se skladovými výrobky z jednotlivých dřevin nabízíme zákazníkům výrobky na objednávku. Zboží z Indonésie, Indie, Vietnamu je dopravováno každé cca 3 měsíce. Zboží z Dánska je dováženo během 4 – 8 týdnů od objednání. U jednotlivých výrobků jsou různé termíny dodání.

Interiérový nábytek

  • Teak – interiér, ratan přírodní, ratan umělý, bambus přírodní – dodací lhůta 8 -12 týdnů
  • Novasolo – mahagon, teak – kolekce Halifax a Greenface – dodací lhůta 4 týdny, kolekce Halifax teak – dodací lhůta 4 – 8 týdnů

Zahradní nábytek

  •  Teak – exteriér (zahrada), teak premium class – exteriér (zahrada) – dodací lhůta 8 – 12 týdnů

U zboží na objednávku se vyžaduje záloha ve výši 60% z celkové konečné ceny dodávky a dle typu výrobků.

4) Dodání zboží:

Osobní odběr

Objednávku je možné vyzvednout na adrese dodavatele podle dostupnosti zboží a dle dohody s dodavatelem. O termínu odběru vás budeme informovat e-mailem. Objednávky lze vyzvedávat v „pracovní době“, mimo tuto dobu pouze po dohodě. V tomto případě vám nebudeme účtovat dopravné. Nejdříve bude vystavena zálohová faktura k úhradě předem v plné výši u zboží skladem, následně bude zboží připraveno k odběru, popř. zálohová faktura převodem předem u zboží na objednávku a následný doplatek také převodem na účet na základě konečné faktury.

Doprava přepravní balíkovou firmou PPL, TOP TRANS (ČR)

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno dle platných ceníků jednotlivých přepravních společností (PPL, TOP TRANS). Cena je stanovena dle objemu zakázky (hmotnost) a vzdálenosti přepravy do místa určení (adresa odběratele). Cena přepravy zahrnuje možnost telefonického kontaktování zákazníka, pro případnou změnu doby či místa doručení. U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se kalkuluje dodatečně po obdržení objednávky. O její výši vás budeme informovat e-mailem. Platba zboží při tomto způsobu dopravy je dle objemu zakázky buď dobírkou (úhrada v hotovosti dopravci při převzetí) nebo převodem předem na účet dodavatele, popř. převodem předem (u zboží na objednávku na základě zálohové faktury) a následný doplatek dobírkou/převodem na účet dodavatele.

Reklamace zásilky je možná do 24 hodin od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

Doprava Českou poštou – Balík do ruky (ČR)

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno dle platných ceníků České pošty. Cena je stanovena dle hmotnosti objednaného zboží. Cena nezahrnuje žádné další služby, protože je Česká pošta nenabízí. Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat či podrobně sledovat. Maximální hmotnost jednoho balíku je pouze 30kg. Proto se dopravou České pošty zasílá pouze drobné zboží.
U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se kalkuluje dodatečně po obdržení objednávky. O její výši vás budeme informovat e-mailem. Platba zboží při tomto způsobu dopravy je dle objemu zakázky buď dobírkou (úhrada v hotovosti dopravci při převzetí) nebo převodem předem na účet dodavatele, popř. převodem předem (u zboží na objednávku na základě zálohové faktury) a následný doplatek dobírkou/převodem na účet dodavatele.

Reklamace zásilky je možná do 24 hodin od doručení, za předpokladu, že poškození zboží nebylo zřejmé při předání!!

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

Doručení na Slovensko 

Poštovné, pokud není uvedeno jinak, je účtováno dle platných ceníků České pošty, PPL, TOP TRANSU. Vše se řídí stejnými podmínkami jako u přepravy v ČR – viz výše jednotlivé dopravy. Cena za dopravu se kalkuluje dodatečně po obdržení objednávky. O její výši vás budeme informovat e-mailem. Platba za objednávku na Slovensko se realizuje pouze převodem předem na účet dodavatele. Samozřejmě je možný osobní odběr na adrese dodavatele.

Zásilka je obvykle doručena na Slovensko do 2-3 dnů od odeslání. O odeslání je zákazník infomován e-mailem.

5) Záruka

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je 24 měsíců dle platných zákonů a předpisů ČR a je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy. Na výrobky se vztahuje záruka dle záručních podmínek.

6) Rozpor s kupní smlouvou – obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

7) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv  na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu.

8) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

9) Postup při vrácení zboží

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 10 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady neplatí pro reklamace!).

10) Způsoby úhrady

Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.

  1. A) Převodem předem – při výběru této možnosti obdržíte zálohovou fakturu se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet prodávajícího. Platba převodem se také realizuje u dodání zboží na objednávku, kdy po objednávce výrobků obdržíte zálohovou fakturu, po její úhradě bude vlastní objednávka ze strany prodávajícího potvrzena a zboží objednáno u dodavatele prodávajícího.
    B) Dobírka – objednané zboží Vám zašleme přepravní společností a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti přepravci zboží.

11) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 7. Obchodních podmínek.

12) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat
1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže:
Zašlete výrobek na adresu – „kontaktní adresa“. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.

Jak zásilku připravit
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

13) Mimosoudní vyrovnání

  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

 

Váš tým pracovníků firmy Marcela Mezihoráková – „Matili“

Obchodní podmínky jsou platné od 30.6.2017 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.